Vind Villa Spanje In Vakantiehuizen  thumbnail

Vind Villa Spanje In Vakantiehuizen

Published Apr 19, 24
6 min read

De foto's van de gerechten hieronder kleuren daardoor wel wat oranje. villa huren benalmadena spanje. Op de terugweg zijn we een kleine buurtsuper binnengelopen (ja, die hebben ze hier ook al) voor een stokbroodje en vonden daar zowaar een echt Nederlands volkorenbrood. Dat hebben we ook maar meteen meegenomen en dat ligt nu in de diepvries te wachten op de dag dat we even geen tijd of zin hebben om naar de winkel te gaan

Het blijft nog steeds erg mooi weer, zij het iets te koud voor de tijd van het jaar, maar in Nederland zal men daar ongetwijfeld anders over denken. Ons denken en doen staat momenteel vrijwel elke dag nog in het teken van Bowie's gezondheid (villa huren benalmadena spanje). Ook vanmorgen zijn we weer met hem naar de dierenkliniek geweest

Desondanks gaan we maandag weer terug om hem opnieuw te laten controleren. Een grappig detail is, dat hij niet in een kattenmandje mee gaat, maar dat wij hem aan een riempje mee laten lopen. We hebben dat al een paar keer eerder geprobeerd, maar steeds met erg weinig succes. villa huren benalmadena spanje. Nu doet hij het echter voorbeeldig, behalve dan dat hij wél een andere kant op wil dan wij, vooral als we bij de dierenarts voor de deur staan

Wij vinden die geglazuurde exemplaren erg mooi en we hebben er al een aantal van in onze tuin, maar daar konden er nog wel een paar bij, vandaar. De rest van de middag hebben we met een leesboek in de zon doorgebracht en tussendoor heeft Lia ook nog tijd gevonden om een lekkere verse groentensoep te maken (met ballen).

Vakantiehuizen Spanje. Appartementen, Huizen En Villa's

Ik leef mee met de gezondheid van katten vooral nu met Bowie. Lieve groet, Tiny zaterdag 12 januari 14-18ºC. Het wordt bijna eentonig, maar ook vandaag was het weer een stralende dag (niet dat wij dat erg vinden hoor) - villa huren benalmadena spanje. De temperaturen die wij aan het begin van de maand hadden, worden echter al een paar dagen niet meer gehaald

Het was vandaag vooral een klusdag. Lia heeft zich o.a. met huishoudelijke klussen bezig gehouden zoals wassen en strijken. Het drogen van het wasgoed gaat hier veel sneller dan thuis, behalve dan datgene wat in de droger gaat. Lakens en dekbedhoezen hangen we thuis op zolder op en dat laten we dan hangen tot de andere dag, maar hier hebben we geen droger, dus alles moet aan het rek of aan de waslijn.

Vanmiddag zijn we weer eens naar het dorp gewandeld, hebben wat dingetjes gekocht bij de Bazar Asia (zeg maar de Action) en hebben de wandeling twee keer onderbroken voor een terrasje (villa huren benalmadena spanje). De eerste keer voor koffie en de tweede keer voor een wijntje, maar dat hebben we uiteindelijk binnen opgedronken omdat we buiten nogal in de wind zaten

We hebben ons eigen kampeerwindscherm meegenomen en de originele stokken steken we op de camping gewoon in de grond, maar hier in de tegelvloer gaat dat natuurlijk niet. Daarom hadden we van onze vrienden Riek en Adriaan een paar lange uitschuifbare tentstokken gekregen om tussen de vloer en het plafond van het terras te klemmen, zodat we daar het scherm aan vast konden maken.

Huis Kopen In Spanje Met Zeezicht

Uiteindelijk is het toch nog gelukt met onze eigen stokken, een stuk touw tussen twee in de muren gedraaide haken en het gewicht van een parasolvoet en een gasfles - villa huren benalmadena spanje. Het lijkt stevig genoeg om windvlagen op te vangen. Of het genoeg helpt, dat weten we nog niet, want tegen de tijd dat ik er mee klaar was, lag het terras al in de schaduw

Anita schreef op 13 januari: Ah wat sneu toch voor Bowie en voor jullie ook natuurlijk, al die dokter bezoekjes, maar ja je hebt geen keus. En zoals jullie zelf al zeggen, je hebt het er voor over. Ik hoop dat het snel overgaat met de spuiten en pilletjes. Verder ziet het er toch wel redelijk uit qua weer ondanks de frisse wind.

Jullie hebben weer mooie potten gescoord, leuk hoor. Lekker genieten van zon, eten en drinken. Lieve groetjes uit Nieuwegein. zondag 13 januari 16-20ºC. De temperatuur lag vandaag wat hoger dan gisteren. Vooral de zon voelde een stuk warmer aan en de komende dagen gaat het nog iets verder omhoog (villa huren benalmadena spanje). Als de achterblijvers in Nederland een beetje jaloers op ons zijn, dan begrijpen wij dat volkomen

We hebben vandaag onze eerste gasfles leeggestookt. Dat hadden we al een paar dagen verwacht en Marjan, onze huisbazin, had dan ook al een nieuwe fles voor ons klaargezet, zodat we die meteen om konden wisselen. Zondag is marktdag in Albir en wij houden van die Spaanse markten. Als je ziet hoe goed de groenten en vooral het fruit er uit ziet.

Een Villa Met Zwembad In Spanje Kopen?

Als je in Nederland al gauw 3 of 4 euro kwijt bent voor een pondje van dit of dat, dan koop je hier op de markt gewoon een kilo voor €1,00 - villa huren benalmadena spanje. Er is ook altijd wel een kraam met keukenartikelen: potten, pannen, bestek en allerlei handigheidjes. Net als in Nederland zijn er veel kramen met kleding, lederwaren, parfumerie-artikelen, zonnebrillen, horloges en daarnaast natuurlijk ook souvenirs en prullaria die waarschijnlijk veel te duur zijn

Koffie drinken we altijd op een terras net naast de markt en vandaag hebben we bij een restaurant op het marktplein 'Zarzuela de marisco y pescado' gegeten. Dat is een stoofpotje van vis en schelp- en schaaldieren in een soort tomatensaus. villa huren benalmadena spanje. Wij hebben dat voor het eerst in 1983 gegeten en sindsdien zoeken wij altijd, als we in Spanje zijn, een restaurant dat dit gerecht op zijn menukaart heeft

Heerlijk!!! Hilda schreef op 14 januari: Hoi, hoi, lia en Wal. Zo wat hebben jullie deze keer tot nog toe heerlijk weer. Dat is hier wel andersom: nat, nat, somber, grijs, enz (villa huren benalmadena spanje)., maar goed er komt een keer ander weer. Jullie genieten ervan lees ik. Alleen wel jammer van de poes

Groet Hilda. maandag 14 januari 18-22ºC. Zoals al aangekondigd, lag de temperatuur nog weer wat hoger dan gisteren. Het was echt heerlijk weer. Dat was dan het goede nieuws, het nieuws dat we vanmorgen over Bowie kregen, was een stuk slechter. villa huren benalmadena spanje. Alhoewel nog niet alle testresultaten binnen zijn (er staat nog iets op kweek), hebben we begrepen dat er in ieder geval iets niet goed zit in zijn nieren

Vakantiehuizen En Appartementen In Spanje

Of dat blijvend is, of tijdelijk, dat is nog niet helemaal zeker (villa huren benalmadena spanje). We moeten daarbij ook in het achterhoofd houden dat hij binnenkort al 14 jaar wordt en voor een raskat is dat al redelijk oud, dus het kan ook een begin van aftakeling zijn. Voor de nierfunctie hebben we nu weer een nieuw medicijn meegekregen en morgen krijgen we ook speciaal dieetvoer

Dat zijn er overdag dus 3 verschillende. Het zijn allemaal vloeistoffen en we hebben daarvoor pipetten gekregen, waarmee we het in zijn mond moeten spuiten (villa huren benalmadena spanje). Voor hem niet leuk, voor ons niet gemakkelijk, maar het betekent ook, dat wij deze vakantie misschien niet meer een hele dag van huis af kunnen

Dat werkt in ieder geval mee, tot nu toe (afkloppen. villa huren benalmadena spanje.). Het is ons nu ook duidelijk gemaakt waarom hij zoveel problemen heeft met zijn ontlasting. Dat doet gewoon pijn en daarom onderdrukt hij waarschijnlijk de poep-prikkel, waardoor het teveel indikt en uiteindelijk gaat verstoppen. 2 van de 3 medicijnen zijn dan ook om zijn ontlasting zachter te maken en vooruit te stuwen